Sömnlös natt

Det är i sånna här stunder, när jag inte kan sova, tanken slår mig att jag har en blogg som jag uppdaterar allt för sällan..
Inte för att jag stävar efter att vara någon storbloggare utan skriver mest för min egen del och inte för någon annans så tycker jag att det är tråkigt när jag uppdaterar så sällan.. Aja!

Klockan är just nu 05.06 och jag har inte sovit en blund inatt .. Är riktigt rädd över att jag ska gå i en sån där dålig sovperiod som jag får lite då och då , lite allt för ofta kan jag tycka.. Dom senaste två veckorna har varit gudomliga i sovväg, inte somnat senare än 12 och varit uppe i tid som 9 (om jag inte har jobbat).
Så nu är jag rädd att jag ska gå in i en dålig sovperiod.. Allt blir så dåligt då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback