Hat

Känner sånt fruktansvärt hat till min kropp så jag vet inte vad jag ska ta mig till ... & det är inte bara till hur den ser ut.. Det är alltid något fel på den. Om det inte är armen så är det foten, om det inte är foten så är det knät, om det inte är knät så är det magen, och om det inte är magen så är det ryggen, kan fortsätta hur länge som helst.. Det bryter ner mig totalt, det är så jobbigt att det alltid ska vara något fel. Förstår inte vad jag gör för fel heller, jag lever relativt hälsosamt, absolut inte ohälsosamt iaf.. Tränar regelbundet osv.. Men ibland blir jag så begränsad av min kropp, och det tar så otroligt mycket psykisk energi att inte kunna göra vissa saker för att det gör ont någon kroppsdel, jämt! 
 
Nu skriver jag ett sånt här korkat inlägg som inte leder någonstans.. Så jag slutar här .. Adios! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback