Onsdag 20 Mars

Har ni sätt så fin bloggen har blivit? Ny design och ny header! Men är inte riktigt nöjd och ska försöka mig på några finjusteringar någon gång när jag känner för det.. Imån kanske! Men jag är ganska oduglig på att fixa så det brukar sluta med att jag sitter och svär och skiter i alltihopa..
 
Nu ska jag snart åka till valbo, lite shopping och hockey efter det! Hofors spelar mot valbo och mamma ska in och kolla så jag har inte så mycket andra val än att följa med, trotts att jag är jäkligt trött på hockey.. Haha hela vintern har ju bestått av hockey.
 
Hitta gamla bilder på bärbara datorn! Alltså mitt hår!! Där var det ju hur fint som hälst!! Ska aldrig klippa av mig luggen igen! ALDRIG!  Där var det långt fram också, inte som nu, kort fram och längre bak - HATAR DET! Ska nog bli blond också, trivs så mycket bättre i det.. hatar mitt hår... börjar allvarligt talat grina nu.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback