Tisdag 14 Maj

 
Hej! Idag ringde telefonen klockan sju, vart tilldelad jobb på förskola så det var bara upp och hoppa och iväg, ska jobba där imorgon med. Att jobba med barn är kul, dom säger så roliga saker ibland, så söta!
 
När jag kom hem hade jag fått ett paket i postlådan, MITT LÖSHÅR! Alltså det är bland det bästa jag vet, att få nytt löshår! Känner mig 100 gånger finare i långt fint hår! Det ända problemet jag har nu är att min fula klippning i fram gör att det syns så bra att det är löshår... suck! Skulle behöva någon som klippte till det..
 
Visst ser jag väll en aning biffig ut på bilden!? Tråkigt bara att bilden ljuger, för sådär snygg är jag då inte i verkligheten, vet inte hur den kunde bli så bra.. För de tycker jag att den, men synd som sagt ;p..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback