Fredag 8 November

Jobbat hela veckan, har varit slut hela veckan. Usch och fy!! Alltså jag vill jobba men jag blir så fruktansvärt trött efter jobbet.. Har tvingat mig till gymmet, och då har jag bara lyckats tagit mig dit två dagar den här veckan.. Det är för dåligt.. Oftast när jag är trött och går till gymmet så brukar jag bli pigg och få värsta energikicken till att göra ett bra pass! Men nu har det bara blivit bajs av allt, blivit två riktigt dåliga pass då jag känt att jag inte kan ge något, och om det finns något som kan trycka ner mig till botten så är det när jag gör ett dåligt träningspass. Jag känner mig så jävla dålig och värdelös, att jag inte ens kan klara av att träna minst en timme om dagen och göra något bra av det... 
 
Nej nu tar jag helg och hoppas på ny energi! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback