Onsdag 27 November

 
Hejsan! Ligger med datorn på magen och laddar till ett bodypump pass..Varit pepp och haft energi hela dagen, det börjar försvinna nu... och de är EN hel timme kvar!! Men jag ska gå! Är fortfarande pepp, bara energin som jag börjar tappa. Men det kan nog bero lite på att jag åt för inte så länge sen också, mackaroner och köttfärssås = paltkoma. Ge mig några minuter till så är jag på gång sen! 
 
Idag har jag jobbat som idrottslärare på Solberga, ska göra det imån också. Det är kul! Jag har lite svårt att komma på något roligt för dom att göra bara.. Känns som att det inte blir sådär riktigt superroliga lektioner.. Kan inte komma på något speciellt roligt som jag fick göra när jag var mindre heller, speciellt inte inomhus i en oerhört liten gympasal.. tips? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback