Om att älska by; Michaela Forni


Just nu ligger jag i sängen och ska läsa lite ur boken jag fick på posten och började läsa igår. Michaela Forni är så fantastiskt duktig på att skriva och sätta ord på känslor. Fast boken var samtidigt kanske inte riktigt som jag tänkte mig, det är vad jag förstår blogginlägg som hon skrivit tidigare tryckt i en bok bara.. 
Medans jag läser äter jag choklad från himmlen!! Lindts Cookies&Cream, riktigt god var den! Tyvärr, kan jag också känna, inte bra för mig att ligga och äta choklad en vanlig onsdag eller;) Känner mig febrig, hängig och tjock i halsen, men det har inte brytit ut riktigt ordentligt. Ligger liksom och lurar så är trött. Att gå till gymmet tar emot.. 
FÅR INTE BLI SJUK NU! Har jobb veckan ut och förhoppningsvis nästa vecka också. Så att bli sjuk finns inte på världskartan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback