Onsdag 30 Oktober

 
Sådär ja! Skrev ju igår att jag skulle lägga ut bilderna på cupcakesen om dom inte vart allt för fula.. Men jag lägger upp dom ändå ;) Kan ju tala om att det var assvårt att försöka ''rita'' med chokladsås! Spindelcupcaken vart ju i alla fall rätt söt ändå, medans dom andra två inte vart så söt/bra... 
 
Nelly var en vampyr idag, som ni ser på bilden, haha söta busunge ♥ 
Just nu ligger jag däckad i sängen, provade på B-Fit på Aerostep i Hofors, grymt jobbigt men också kul!! Den här veckan tränar alla t.o.m 24 år gratis på Aerostep, ett litet tips om man vill prova som jag! 

B-Fit har sin inspiration i CrossFit,

 vi blandar kettlebellsövningar,

skivstångsövningar,övningar med enbart kroppsvikt,

hopp, ruscher och en massa annat.

Varje pass inleds med gemensam uppvärmning

och avslutas med stretch/rörlighet.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback