Tisdag 29 Oktober

 
 
I Torsdags gick jag på en prommenad med Jessica, som förövrigt har bott i stockholm sen i augusti tror jag och gjort en make up utbildning där. 9km prat om allt mellan himmel och jord vart det, mest prat om framtiden skulle jag säga.
 
Söndags åkte hon till New York på semester, och jag är huur avundsjuk som helst!! Den tråkiga är att hon inte kommer komma hem sen.. Hon åker direkt från New York och flyttar till Kanada.. Är hur glad som helst för hennes skull! Men självklart är det tråkigt att inte ha henne på hemmaplan nåmer.. 
 
Så det här inlägget är alltså tillägnat Jessica ♥ Är som sagt jätte glad för din skull, och avundsjuk. Du gör helt rätt som tar den här chansen! Jag önskar dig all lycka till & jag kommer sakna dig här hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback