Påväg till mig!

Fast i svart! Jag har alltid velat haft nå liknande, men Primebootsen är för dyra för mig, så det fick bli ett par Johnny Bulls för 1.499 :- som är minst lika snygga! Fast dirket när jag hade beställt dom började jag tveka... Tyckte dom låga Johnny Bulls också var riktigt snygga..! Men när dom här väl kommer så kommer det nog kännas bättre, det är jag ganska säker på :) 
 
& dom här supersnygga (på alexandrabring iaf) träningsbyxorna är också äntligen påväg hem till mig! Har väntat och väntat på att dom här ska finnas att köpa, och igår såg jag att dom fanns för 299 :- så tveka inte en sekund. Hoppas att det är någorlunda bra kvalite också, men man kanske inte ska har så mycket krav när de är ifrån Gina tricot.. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback