Fredag 7 Februari

Fredag, Så skööönt!! Som jag har längtat till denna fredag nästan hela veckan, bara utav den lilla anledningen att jag varit fruktansvärt trött denna vecka. Vet inte om det är pga fitnessfighten eller om det är för att man jobbar och går upp vid sex tiden. Trött har jag i alla fall varit och det ska bli skönt med sovmorgon imån.
 
Förövrigt så sliter jag snart ut mitt löshår, så trött på det just nu! Har blivit risigt och jag vill börja färga mitt hår blondt NU! Just nu går jag med världens vidrigaste utväxt, men eftersom jag ska bli blond så vill jag inte slänga i en brun färg nu och slita på håret. Tur att det är mösstider ;) Ska beställa medel så att det blir lättare att ta ut håret, så kan jag ta ut det nästa vecka.. Men har lite ångest för det också, jag älskar ju att vara långhårig.. och hur mycket av mitt egna hår kommer försvinna.. Hjäälp..
 
Gamla och nyare bilder, blond! Jag trivs och ser mig själv som blond, så så fort jag fått ur mitt löshår ska jag bli blond igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback