fitnessfighten

 
Imorgon kör jag igång med FitnessFighten! 
Fitnessfighten är ett effektivt sätt för dig att snabbt komma igång och få resultat. Du tränar 1 timma per dag (styrketräning och kondition) varje dag i 30 dagar där du följer ett noga sammansatt kost- och träningsprogram som är anpassat för dig. Alla övningar kan du göra hemma eller på gymmet. Du får coachning av våra utbildade personliga tränare och kan ställa hur många frågor du vill. För oss finns det inga "dumma" eller "konstiga" frågor. Gillar du utmaningar, tävla och vill gärna vinna - då skall du välja Fitnessfighten.
 
Vad och handlade mat idag, kyckling,lax,grönsaker,bulgur,råris,kvarg,frukt osv osv.. Och idag är sista dagen jag får äta godis på 30 dagar, och jag är inte ens sugen .. Så jag tänker inte ens äta de heller, Men jag har i alla fall tryckt i mig en hamburgare från monroe's ;) hehe! Jag, Erica, Emelie och Daniella kör och peppar varandra detta ska gå!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback