Home alone


Såhär ser det ut hemma hos mig just nu. Är ensam hemma och har precis ätit kinamat och nu har andra godsaker åkt fram. Gossip girl säsong 6 är på tven och jag är väldigt nöjd just nu! 

Idag har Thomas och jag varit och kollat på lägenhet, jag hade en dålig känsla så hade inte så höga förväntningar. Trodde det skulle vara olika färger i varje rum, brunt kök osv. Men inte då, det var vitt överallt! Förutom på toan med det är lugnt. Överlag så var lägenheten helt okej, så nu blir det troligtvis lägenhetsköp för oss. Iiihh!! 
Det var det som jag var lite spänd för tidigare idag, men nu känns det mycket bättre, och saker och ting börjar äntligen falla på plats .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback