Lördag 25 Januari

 
 
Hallå! Liten snabb update på Thomas, hans näsa såg helt okej ut och han får välja själv om han vill bryta tillbaka den eller inte.. 
 
Iförrgår klickade jag hem lite träningskläder, eller ett par byxor och ett linne, det vart 800:-. Det är inte mycket för ett par träningskläder egentligen, men det kändes mycket för mig, hade lite ångest. Sen gick jag och tränade och det gick så bra, och ångesten släppte direkt! Klart jag ska unna mig lite bättre träningskläder ibland! Ibland fick bli nu, och jag längtar så mycket till kläderna kommer!!! 
 
Idag är jag lite spänd och närvös, ska göra en sak idag, men kan berätta mer om det sen när det är gjort! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback