svar på kommentar

Jag har gått och tänkt länge på de komentrarer jag fått kring det förra inlägget, gått och irriterat mig nå fruktansvärt. Den sista komentaren jag fick är för mig helt idiotisk! Har den personen ens läst vad som står i inlägget, eller bara sätt att det står "invandrare" och fått taggarna ut direkt och tänkt RASIST! För jag kan inte hitta i texten att vi tar in för många invandrare.. Det jag kan se är att det ska vara lika för alla bara, och så borde det väll vara? Varför ska man särbehandlas pga religon!? Varför behöver inte dom (och ursäkta så mycket för jag skriver "dom", jag vet att vi alla är människor med samma värde,men vet inte hur jag ska skriva annars) slippa göra vissa saker!? Sånt stör jag mig på. Tro på vad ni vill, men regler är till för att följas. Annars kan jag hitta på min egna religon och skita i vissa saker för det är "emot det jag tror på". Jag har verkligen inget emot invandrare, dom människor jag känner att jag har något emot är dom som blir tokig bara man säger något om invandre. Sånna som tar bort traditioner som vi alltid haft som att sjunga nationalsången på skolavslutning för att det är rasistiskt. Jag tror inte att invandrarna med en annan religon känner sig kränkta, det är vissa som tror att dom gör det och det är sånna jag känner ett hat för.. Därför blir jag extra irriterad när folk som inte känner mig ska sitta och säga att jag tänker i rasistiska banor och att jag är trångsynt.. För som sagt det är inte indvandrarna jag känner hat för, det är er! 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

För skattepengar som muslimerna inte är den största betalande delen av. Vart tusan har du fått det ifrån? Det finns ett organisationsbidrag alla får del av, så även ditt fotbollslag. Och vad menar du för lagar som inte gäller alla? Jag tror nog du behöver lära dig lite mer innan du uttrycker dig.

2014-05-23 | 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback